21Rugsėjo
18:00

Tarptautinės teatro studijos "Farm in the Cave" spektaklis "Atskirti" (rež. Viliam Dočolomanský) (Čekija)

Tyrimas: Viliam Dočolomanský, Šimon Peták, Minh Hieu Nguyen, Eva Hamouzová, Jun Muramatsu, Jun-Wan Kim
Koncepcija: Viliam Dočolomanský, Lucia Škandíková
Režisierius, choreografas: Viliam Dočolomanský
Režisieriaus asistentas: Šimon Peták
Choreografijos ir judesio asistentai: Agnija Šeiko, Monika Částková
Balso konsultantas: Simona Jindráková
Muzika: Viliam Dočolomanský, Jan Burian, Petr Uvira
Scenografija ir kostiumai: Lucia Škandíková
Video: Erik Bartoš
Šviesų dailininkas: Pavel Kotlík
Garsas: Eva Hamouzová
Dramaturgija: Karel František Tománek, Sodja Lotke
Prodiuseriai: Jan Valter, Dana Račková
Prodiuserių asistentai: Veronika Dúbravová, Šimon Peták, Karolina Zajdel
Tech. produkcija: Zdena Rudolfová
Atlikėjai: Minh Hieu Nguyen, Hana Varadzinová, Eliška Vavříková, Anna Gromanová, Monika Částková, Helena Ratajová, Petr Uvira, Michaela Dinh, Nguyen My Ngan, The Hong Nhung, Tran Van Auh, Huyen Vi Tran, Thu Trang Nguyen, Dang Hong Nhung, Huong Thanh Duong
Šviesos: František Fabián/Jiří Šmirk
Garsas : Eva Hamouzová/Michal Pospíšil
Tech. scenografija: Leoš Válka
Techniniai asistentai: Jan Šebek, Luboš Morávek, Pavel Kotlík
Kostiumų produkcija: Magdaléna Urgelová
Rekvizito produkcija: Martin Kocourek
Spektaklyje skamba: G. F. Handel: Lascia Ch’io Pianga (aranžuotė / arrangement V. Dočolomanský), J. Hopkins, A. Kenny: Collider, J. Wischnegradsky: Cycle de 24 Preludes
Ko-produkcija: Farm in the Cave, DOX Centre for Contemporary Art, Pilsen European Capital of Culture 2015
Partneriai:  Kulttuuritehdas Korjaamo, Finland; Jus de la vie — Charlotta Öfverholm, Sweden; Stella Polaris, Norway
Rėmėjai: The City of Prague, EEA grants, Norden – Nordic Culture Point, The Pilsen Region, Pilsen City Hall, EU – Japan Fest Japan Committee, Caravan Next. Feed the Future. Art Moving Cities EU project, the Czech State Culture Fund, the Ministry of Culture of the Czech Republic
Projektas paremtas Islandijos, Lichtenšteino ir Norvegijos grantais

 

Trukmė: 55 min.
Vieta: Klaipėdos dramos teatro Didžioji salė (Teatro g. 2)

 

Daugelis hikikomori paveiktų jaunuolių neišeina iš savo namų ar net jų miegamųjų, bendraudami tik su savo šeimomis ar žmonėmis per internetą. Jie beprasmiškai egzistuoja, budraudami naktimis ir miegodami dienomis. Daugelis taip pat serga depresija, turi neracionalių baimių ir paranojų, manydami, kad kiti spokso į juos arba laiko negražiais. Jei neįsikišama, šis gyvenimo būdas gali trukti mėnesius, metus, o kartais ir dešimtmečius. Hikikomori tikrovė ir priežastys vis dar nėra visiškai suprastos ir/ar ištirtos. Tai – situacija, kuri visus susirūpinusius ja, palieka sutrikusiais ir beviltiškais. - Yuko Kawanishi „Vieniši žmonės“.

 

Farm in the Cave nariai susitiko ir buvo įkvėpti jaunuolių iš Tokijo, Čekijos ir Skandinavijos, kurie gyvendami miesto viduryje, izoliuojasi savo namuose ar kambariuose. Dažniausiai jie yra itin jautrūs asmenys, kurie, nepaisant savo noro, nedrįsta sugrįžti į darbą ar mokytis. Šis reiškinys, vadinamas hikikomori (japonų kalboje reiškia „traukiantis į vidų“), pirmą kartą buvo nustatytas Japonijoje (kur pagal įvairius šaltinius šiuo metu yra daugiau nei milijonas hikikomori). Tačiau pastaruoju metu šis reiškinys vis dažniau pasitaiko įvairiose pasaulio šalyse ir ekspertai negali visapusiškai to paaiškinti. Kartais tai vadinama „šiuolaikinės visuomenės liga“.

 

 

Spektaklis yra projekto „Naktis miestuose“ dalis, kurio tikslas – tirti nepatogias šiuolaikines temas, kurios taip pat yra ir Farm in the Cave studijos interesų laukas.

 

*Apdovanojimai:

 

Viliam Dočolomanský: kasmetinis Nacionalinės operos apdovanojimas Opera plus už geriausią choreografiją.

 

Čekijos šokio platforma 2016 – geriausias metų šokio projektas.

 

 

Foto: J. Slavík, M. Chaloupka, M. Volf

 

© 2017 Visos teisės saugomos | Tarptautinis menų festivalis Plartforma